Pokemon Paradijs
Pokemon Paradijs
De Site
Welkom
Nieuws (site)
Nieuws (media)
Pokedex (GS)
Pokedex (DP)
Pokemon Les
Pokemon Gekte
Links
Tekenfilm
Afleveringen
Titelsongs
Pokéraps
Pikachu's Jukebox
Karaokémon
Team Rocket
Speelfilms
Koopvideo's
Plaatjes
Kleurplaten
Tekenles
3D Plaatjes
Icoontjes
Bewegende Plaatjes
Achtergronden
Ruilkaarten (TCG)
Sets/kaarten
Decks
Spelregels
Valse kaarten
Verzamelen
Topps
Burger King
Danone
Flippo's
Munten
Postzegels
Stickers (Merlin)
Stickers (Artbox)
Nintendo Games
Gold/Silver
Pinball
Stadium
Snap
Pokémon mini
Online Games
Woordzoeker
Schuifpuzzel
Memory
Galgje
Pikachu Skateboard
CD's/CD-roms
2.B.A. Master
The First Movie
The First Movie (2)
Pokémon 2000
Pokémon 3
Totally Pokémon
Pokémon X
Pokémon 3 (NL)
De Reis van Johto (NL)
Pkmn Project Studio
Contact
E-mail

De Flipperkasten

Rode Flipperkast
Rode Flipperkast
Hoeveel Pokémon? Het aantal gevangen Pokémon.
Hoeveel ballen nog? Het aantal ballen dat je nog te gaan hebt.
Jouw score Dit geeft je score aan.
1: Evolutie Grot
Als de pijlen van deze bocht verlicht zijn is de evolutie grot van Ditto open.
2: Bellsprout
Als de pijl in de richting van Bellsprout brandt, dan is het tijd om de Catch 'em Mode te activeren.
3: Diglett & Dugtrio
Raak één van beide drie keer achter elkaar om de kaart le laten wisselen.
4: Bonus Cave
Als deze open is kun je een van de volgende dingen doen: van kaart wisselen, een Pokémon laten evolueren of een van de bonussen krijgen.
5: Pokémon Panel
Deze laat je zien waar je bent, welke Pokémon je kunt vangen of de bonus van de slot machine.
6: Spinner
De spinner laadt de elektriciteitsmeter op. Er verschijnt tijdens het opladen een bliksempje naast het getal dat het aantal ballen aangeeft.
7: Pikachu Kickback
Als de bliksemmeter voldoende is opgeladen kan Pikachu je bal redden als hij langs de zijkanten weggaat.
8: Field Multiplier
Als je deze drie lampjes laat branden, verandert je bal naar een Great Ball (punten x2), Ultra Ball (punten x3) of Master Ball (punten x5).
9: Staryu
Om de Field Multiplier lampjes te activeren moet je Staryu raken.
10: Bonus Multiplier
Als je deze paaltjes een aantal keer raakt wordt de vermenigvuldigingsfactor verhoogd voor de bonus die je aan het eind van een bal krijgt.
11: Ball Saver & Again
Als de Ball Saver brandt komt je bal automatisch terug in het spel als je hem kwijtraakt. Als je een extra bal haald gaat "Again" branden.
12: Activeer evolutie mode
Spel de letters "EVO" om de evolutie mode te activeren.
13: Activeer Catch'm mode
Spel de letters "GET" om de catch'm mode te activeren.
14: Bumpers
Voor punten en om in catch'm mode de Pokémon zichtbaar te maken.
15: Activeer Slot Machine
Spel de letters "HOLE" om de Slot Machine bonus te activeren.

Blauwe Flipperkast
Blauwe Flipperkast
Hoeveel Pokémon? Het aantal gevangen Pokémon.
Hoeveel ballen nog? Het aantal ballen dat je nog te gaan hebt.
Jouw score Dit geeft je score aan.
1: Evolutie Grot
Als de pijl in het midden naar Slowpoke wijst, is het tijd om een Pokémon te laten evolueren.
2: Bellsprout
Als de pijl in het midden naar Cloyster wijst, dan is het tijd om de Catch 'em Mode te activeren.
3: Poliwag & Psyduck
Raak één van beide drie keer achter elkaar om de kaart le laten wisselen.
4: Bonus Cave
Als deze open is kun je een van de volgende dingen doen: van kaart wisselen, een Pokémon laten evolueren of een van de bonussen krijgen.
5: Pokémon Panel
Deze laat je zien waar je bent, welke Pokémon je kunt vangen of de bonus van de slot machine.
6: Spinner
De spinner laadt de elektriciteitsmeter op. Er verschijnt tijdens het opladen een bliksempje naast het getal dat het aantal ballen aangeeft.
7: Pikachu Kickback
Als de bliksemmeter voldoende is opgeladen kan Pikachu je bal redden als hij langs de zijkanten weggaat.
8: Field Multiplier
Als je deze drie lampjes laat branden, verandert je bal naar een Great Ball (punten x2), Ultra Ball (punten x3) of Master Ball (punten x5).
9: Bonus Multiplier
Als je deze paaltjes een aantal keer raakt wordt de vermenigvuldigingsfactor verhoogd voor de bonus die je aan het eind van een bal krijgt.
10: Ball Saver & Again
Als de Ball Saver brandt komt je bal automatisch terug in het spel als je hem kwijtraakt. Als je een extra bal haalt gaat "Again" branden.
11: Activeer evolutie mode
Spel de letters "EVO" om de evolutie mode te activeren.
12: Activeer Catch'm mode
Spel de letters "GET" om de catch'm mode te activeren.
13: Bumpers
Voor punten en om in catch'm mode de Pokémon zichtbaar te maken.
14: Activeer Slot Machine
Spel de letters "HOLE" om de Slot Machine bonus te activeren.

Paradijzen
Digimon Paradijs
Dragonball Paradijs
Hamtaro Paradijs
Medabots Paradijs
Sailormoon Paradijs
Yu-Gi-Oh Paradijs
Kleurplaten Paradijs
Reclame
TIP
Pokemon Magazine
Affiliates
Pkmn.startpagina.nl
Team Rocket.nl
Pokemon Wolken
Pokémon Holland
Sinterklaas is jarig
Affiliate?